Torsdag!

Har hunnit med ganska mycket idag!
To en promenad med Rocky förbi Eva. Eva är tillsammans med Jockes pappa och håller på att flytta in i en lägenhet här i stan! Blev en fika hos hennes granne också som var mycket trevlig och jag tycker det är jätteskoj att träffa nya människor!! Lovade henne att jag skulle dra med Jocke dit med någon dag!
Sen var jag och handlade åt mamma! Var inne på systembolaget och fick visa leg för andra gången i rad. Undra om det beror på att jag skaffat mig lammkött till karl eller om jag blir yngre med åren? Hehehe

Ikväll kommer Christine hit och vi ska laga taccos! Mums! Var längesen jag såg henne så det ska bli kul!

Igår tillbringade jag kvällen hos Jockes far tillsammans med hjärtat och hans småsyskon. Vi somnade alla fem innan klockan tio så när vi kom hem till mig så kunde jag självklart inte sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0