Vänner!

Den senaste tiden har jag träffat så himla många nya människor. Vissa av dem har blivit riktigt bra vänner och de får mig och skratta!

Igår var vi ett gäng och åt på Golden Tai. Mums mums!! Sen blev det förstårs lite fest. Kul var det iallafall! Efterfesten var hos Christine, där vi mest låg och pratade och spelade kort. Inatt orkade jag verkligen inte gå hem så jag lånade Christine madrass och hade en stor kudde. Jag hade nämligen tagit täcket och gjort det till en kudde.. Hehehe..

Ikväll ska jag jobba. Känns faktiskt som det ska bli kul. Jag tror dock inte det blir så jättemycket drag på det. Men jag har haft fel förut!

Jag har förövrig fått en gullig kommentar här på bloggen... Jag kan spåra Ipnummer så jag kan nog luska ut vem du är, fast nej, du får fortsätta läsa bloggen eftersom du gör det så tycker du nog jag har ett ganska intressant liv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0