Trettondagen!

Igår gick jag till Jimmy och festade! I början var det rikigt mysigt när vi bara var några stycken. Jag nästan förstår Jimmys granne då han kom och gnällde vid halv elva och vi var tvugna att gå. Vi knallade iväg till parken där arvingarna spelade. Nu så här i efterhand fattar jag inte va vi gjorde där hahaha. Dåligt med folk och arvingarna säger ju allt! Jag, CHris, Fredrik och Emil dominerade iallafall det för övrigt ganska tomma dansgovet!

När de stängde vankades det efterfest hos Christine. Men jag stannade bara en liten liten stund. Gick hem till Emelie istället och somnade på hennes soffa. Vaknade med klibbiga och igengrodda ögon med tanke på att jag hade linser på mig! Men det var bara och pulsa hem i snön och det var mycket snö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0