Söndag igen då!

Hur har helgen varit för er?

Igår jobbade jag på Babar. Det var segt i början men sen kom ett gäng grabbar och spelade tills de stängde. Frågan är dock om de verkligen var 18 eftersom de var så fruktansvärt omogna och inte ens visste var två tior eller klädda kort blev. Men jag fick iallafall en helt okej kväll! Den ena killens flickvän var så full att hon inte ens kunde sitta upprätt på en stol utan föll omkull! Jag tyckte hon skulle ta frisk luft men hon ville ha mer och dricka! Hahaha

Idag knallade jag bort till Emelie. Jonas och Jimmy var där och vi drack kaffe och pratade strunt. De fick för sig att dra till Macedonken så vi tog med oss Micke, Malin, Sandra och Jens också. Väl i Mjölby på Macedonken så urartade samtalsämnena ganska fort och det blev mest fnitter och skratt! Undra va de spetsat coca colan med. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0