Snabbfrågor!

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Då gick jag sista året på gymnasiet och levde rövare på helgerna med Emma och Elin :P

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Levde ihop med ett svin och såg bara svart vart jag än tittade...


FEM SNACKS DU GILLAR

Mig själv, hallonbåtar, cos-cos, chips och kryptoniter

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Snuff, Du får inte, nationalsången, sommartider och Eloise typ


OM DU VAR MILJONÄR
Betala alla skulder, bjuda mina nära och kära på en grym resa, leva livet och öppna ett hus för hemlösa personer och göra nåt för folk som har det dåligt ställt!

FEM DÅLIGA VANOR
Rökare, flörtig, och inget mer!

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Vänner,festa, skriva, blogga och vara lyckligt kär

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
Päls, plastlegings, stringbikini, pappas kalsonger och grannens blommiga klänning

FAVORITLEKSAKER
Hahahahaha Datorn såklart :P


Kommentarer
Postat av: Madicken

Hhaha det gillar dem nog ;)

2010-01-14 @ 09:26:31
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0