Skidskytte!

Jag tycker det är jättekul att kolla på skidskytte men gud va osexiga de är karlarna när de åker och slemmet från munnen verkligen hänger ut.. Fy fan! Bläää!

Ska fara och träna om en stund. Ligga och balansera på en boll, sen blir det lite filmmys med J. :) Tycker om honom riktigt mycket ordentligt faktiskt. Vi får se vart det leder.

Imorgon ska jag fixa det sista i lägenheten. Är ju itne allt för mycket kvar och göra men jag ska sätta allt på plats i skåpen där sakerna verkligen ska va... Nu är det mer inplockat hux flux.. Sen ska jag söka vertenda jobb som finns, skriva ut cv hos Emelie och gå in i varenda affär i hela stan och säga att jag vill ha jobb!

Kaffet satt där det skulle nu iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0