Nycklar!

Nu blev jag väldigt tveksam på om nycklar stavas med ck. men det borde det göra för det ser bäst ut så!

Jag har lämnat nycklarna till gamla lägenheten nu. Lite jobbigt för jag har ju faktiskt nästan bott i hela det huset.. Hehehe... I tvåan med Danne och nu i den lilla ettan själv. Och som jag trivits. Bättre hyresvärdar får man leta efter. Vem har nybakta bullar hängades på dörren ibland när man kommer hem?

Nu kan jag iallafall ägna mig enbart till att komma iordning i denna lägenhet och det är jätteskönt. fast man får inte jäkta heller utan jag måste bo in mig så jag vet exakt hur jag vill ha det!!

Nu blir det att ta tag i disken och en kall öl på det! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0