Klar!

Nu är jag klar med tvätten! Himla fina tvättstugor här i husen! Det går fort och det är fräscht! Dock tur att man har egen tvättmaskin om det blir jättekris med kläder som det ibland kan bli :)

På torsdag ska jag på samtal igen och som jag har längtat. man känner att man verkligen vill dit och att jag inte är redo än för att sluta på dessa samtal, även att jag nu mår mycket bättre än jag gjort innan.

Igår var J här och vi kollade på film. Jag somnade nästan ett tag när jag låg och höll om honom. Jag tycker om han, vi får se vart det leder. Jag ska inte hasta mig in i något just nu. Han är ung och blyg och har otroligt fina ögon. :)

Undra när Emelie tänkt och vakna.. Hehehe...
malin hade lagt upp en bild på mig och Emelie på Facebook där jag har värsta dubbelhakan hahaha... Vi kallar min dubbelhaka för farfar. Har ju fått det smeknamnet. Vill ni veta varför???



Vi är iallafall glada!!


Kommentarer
Postat av: Emmah

Ni är jättesöta båda två =)

2010-01-11 @ 13:11:50
URL: http://ensagolik.blogg.se/
Postat av: Emmah

Hehe jasså? Är den nåt bra då? När är det du fyller? Det heter Growing up Bin Laden, och det är en av Usama Bin Ladens fruar och en av hans söner som berättar om att leva med en terrorist, och som inte delar samma värderingar. Hur de blir behandlade, framförallt sonen blir felbehandlad och sånt där. =)

2010-01-11 @ 13:19:47
URL: http://ensagolik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0