Illamående

Usch jag sitter här och samlar ihop alla papper inför morgondagens bankmöte... Jag mår illa. Hur kunde jag låta det gå så långt? Jag har alltid ALLTID betalat alla räkningar i tid, skött mig, varit felfri. Nu är allt en enda kaos och det finns nog inget inkassobolag som jag inte har nån liten skiten skuld till... Hur kunde det bli så här??? Nu sitter jag och dömer mig själv igen. Jag skulle gjort något. Allt är väl i grund och botten mitt fel som inte lyssnade till alla varningssignaler som ringde. 
Jag kommer aldrig glömma 2008 och 2009... 

Om jag får det här banklånet så kommer en stor tung sten ramla från mitt hjärta. Jag kommer kunna ta ytterligare ett steg bort från året med honom. Får jag det inte kommer allt rasa ihop som ett korthus igen. Det är därför jag är så fruktansvärt rädd! Ska jag hamna på gatan?? Jag lät mig utnyttjas och jag kommer aldrig förlåta mig själv för det. Jag svek min mamma och mina kompisar. Det gör ont!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske ta de lite lugnt med killar ett tag och inte ragga så mycket?

2010-01-13 @ 03:47:11
Postat av: Elin

HAHAHAHA Tina sluta ragga så slutar du må illa! Det där kan va det roligaste jag har läst på mycket länge.



2010-01-14 @ 20:28:36
URL: http://livemylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0