Huvudet ner och fötterna rätt upp!

Ja idag är en dag då jag känner mig mest förvirrad.
Gick hem från Emelie med grus i ögonen efter att ha sovit med linserna.
Satt här och funderade och letade efter en gardinstång. Hur fan kan man tappa bort en gardinstång?? jag är nästan helt hundra procent säker på att den inte ligger kvar i pappas bil.
Sen satt jag och suckade över att jag har BATONGVÄGGAR. Jag satt verkligen och tänkte batong, fy fan, jag får inte upp en en tavla :( När jag sedan skulle skriva ner ordet insåg jag att batong är något helt annat och att mina väggar endast består av betong. HAHAHAHA...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns krokar för betong. Finns nog tom på Ica.

2010-01-07 @ 09:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0