Fredag!

Knallade iväg till Fredrik på den tidiga kvällen. Där bakade vi pizza. asgott var det!!

När klockan närmade sig nio var det dags att bege sig till jobbet medans alla drog till Jonas... Var inte alls kul och åka och jobba då. Men jag hade en riktig trevlig kväll på Babar och det gick skitbra! :)

När jag slutade åkte jag hem till Chris och tjatade med mig Jocke hem. Han skulle dricka 5 öl sa han innan på kvällen men jag tror det blev fler hahahha... Sen blev det mys och i morse var jag ute med Rocky!

Har även träffat min barndomsvän Lisa idag. Och hennes son Vidar!! Det var urmysigt!! Hon ska ha en lite till bebis i maj!

Nu ska jag packa för resan imorgon, duscha och lite.. Sen ska jag hämta Jocke på dartklubben!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hörde från chefen att det gick riktigt bra för dig på babar :) Men du är ju grym Tina!! Måste ses snart!! Puss

2010-01-31 @ 21:26:12
URL: http://livemylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0