Blöthund

Sitter i soffan, nyduschad med blött hår som ser ut som ett knullrufs!
Hade ju tänkt och lägga ut kort men det går inte för sig eftersom jag inte vet var jag har sladden.

Ibland är det bra och flytta, ibland inte. Hittade min gamla dagbok från 2008... Där stod den 5 januari följande..
Idag har jag jobbat på Olearys. En konstig kille, har börjat fråga mig om fika och bio och grejjer. Han har fina ögon men inte fan kan man gå på fika med en invandrarkille?

Det var alltså två år sen jag träffade aset för första gången. Hade jag då vetat vad som väntat mej hade jag handlat helt annorlunda de följande månaderna. Allt är så dimmigt dessa månader och jag har letat som fan efter den hör dagboken men den har legat undangömd, kanske inte så konstigt. Vet inte vad jag har skrivit resten av månaderna och dagarna den våren. Vet inte ens om jag vill läsa. Borde jag läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0