2010!

Igår var det som alltid en jävla nyårsafton! Förväntningarna är så höga och man blir så besviken!

Vi skulle ett äng och äta på Golden Tai men jag sket i det, jag fick panikångest och kände mig inte alls på något festhumör! Chris messade och frågade va jag gjorde och ville få med mig på fest. Ja det gjorde jag! På vägen dit så träffade jag på en gammal killkompis, har träffat honom några fåtal gånger senaste året men inget mer. Jag bjöd med mig honom också och vad kul vi hade. Dock väldigt synd att folk ska vara arga på varandra så man inte kan umgås alla!! Mycket tråkigt, vi är ju faktiskt vuxna människor!

Vid tolvslaget träffade jag på Emelie och Jonas på Mayyan... Träffade inte dem så mycket mer sen, jo en sväng på Boheme där det var slagsmål till höger och vänster. En knuten näve kan varken ta eller ge, kom ihåg det!
Hamnade på en snabb efterfest hos Chris men satte mig sen i en taxi och åkte till han. Han som suttit hemma med sin pappa och dissat oss kompisar :) Men jag fick träffa honom och se Grevinnan och betjänten första gången i mitt liv... Den var ju kul hahahahahhaha!

Nu ska jag laga mat, kyckling med fetaost och pasta! Mums!

Kommentarer
Postat av: HÄNI - dalarnas coolaste blogg

tråkigt att ditt nyår var lite av en besvikelse... samma här, faktiskt.

2010-01-02 @ 17:13:33
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Postat av: Klabbe

Det där med knuten näve, det var tänkvärt.

Tack för en trevlig och underhållande blogg!

Kram

2010-01-02 @ 18:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0