tröttish!

Idag är jag trött!! Vaknade på Emelies soffa av att Jocke ringde kvart över åtta eller va nu klockan var... han körde hem mig och nu sitter jag med hans dator i knät och funderar på om jag ska lägga upp lite bilder från helgen. Men nja gör det senare i helgen i såfall eftersom jag inte vill "ta sönder" hans dator hahaha...
Nu var det då helg igen. Inget planerat än. Vi får väl se vad som händer. :)
För typ ett år sen mådde inte jag bra och tankarna kommer tillbaka och jag känner att jag vill kräkas då minnena kommer tillbaka.. Jag vill liksom inte tänka på det men det bara pluppar upp som en blixt från klar himmel. Nu vet jag ju bättre hur jag ska hantera det men innan var det svårt. Det är inte mig det är fel på och det är absolut inte mitt fel att han var ett kräck!!! Men ibland när jag blundar kan jag se hans mörka ögon fyllda med förakt och hat och makt. Hur han riktigt njöt av att ha kontrollen. Jag fattar inte hur jag kunde hamna där. Hur jag kunde få det att gå så långt. Eller snarare hur jag orkade. Orkar en svag människa lika mycket slag och tårar som en stark? Jag vet inte, jag vet bara att det finns alldeles för många kvinnor som lever med en man som slår dem och det är fruktansvärt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Man är inte svag för att man stannar utan jag skulle se det som att man var stark istället! Stark att stå ut med allt! Tyvärr är man ibland för stark för sitt eget bästa! Om det var någon som var svag så var det idioten!!



Tina du är en jätte fin människa glöm aldrig det! Och skulle du glömma bort det så ringer du mig så ska jag påminna dig!!! Puss

2010-02-07 @ 22:10:11
URL: http://livemylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0