Svartsjuk på fisk och öl!

Var går gränsen när svartsjuka blir så den går över gränsen så den inte är positiv? Jag var svartsjuk igår. Fast idag när jag tänker tillbaka på det nu när jag inte är ful var det så jävla töntigt hela grejjen. Borde inte ens brytt mig att en tjej råflörtar med Jocke, tar han på benet, vill ha med han på efterfest och påpekar att jag inte är välkommen... HAHAHA... Ioförsig var jag lite dryg men jag och Jocke gick hem. Mycket bättre!

Om man är svartsjuk så betyder väl det att man bryr sig om personen. Fast vart går gränsen när svartsjuka blir ett problem? Antagligen när man druckigt alkohol och är nykär!

Kommentarer
Postat av: Lilla a

Är du nyfiken av dig? Gillar du att göra upp planer för framtiden? Var med och se om Micael Dahléns teorier om Nextopia stämmer. Låter det spännande? Titta in på gladdagboken.se



Mvh Lilla a

2010-02-07 @ 22:18:25
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0