Personalfest

Då är man hemkommen från en personalfest i Falkenberg! Ganska sliten även att jag tog det lugnt igår.

Emelies mamma och pappa kom och hämtade mig hos Jocke igår morse vid tio. Jag var trött och lite bakis eftersom Jockes pappa bjöd på grogg mitt i natten :) Resan i bilen ner till Jönköping blev en pina hahaha..

Väl i Falkenberg så landade vi på Grand hotel, men vi fick inte bo där utan på Falkberget, ett skruttit vandrarhem eftersom vi var för många så alla fick inte plats på Grand. Pokerturneringen började klockan kvart över tre och jag höll mig kvar kanske någon timme men åkte ut mot en nybörjar tjej som inte hade en aning om nåt och hade tur som träffade sista tian så hon fick par då jag väntade på färg.

Vi fick sen åka till vårat hotell i limosin, det var ganska häftigt!!!

Mat och välkomstdrink med ett mycket bra showband!! Maten bestod av en ganska liten buffe i form av potatissallad, gurka, tomat, kyckling och lax. Minus för det. Sen var det disco och dans till småtimmarna. Humöret försvann dock då vi fick reda på att vi som bodde på det andra hotellet skulle betala resan dit själv. Vi hade nämligen hört innan att limosinen skulle köra hela natten men så var inte fallet. Vi fick nöja oss med varsin drinkbiljett, precis som den kunde ta oss 2 km till vårat hotell hahaha... 

Emelie har mina snarkningar inspelade på sin mobil. Stakars Emelie som fick lyssna på dem.. hahaha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0