Mer om mig!

Nu kommer det lite frågor jag tänkte svara på! Väldigt blandat!

Vem är du kär i? Jag är kär i Jocke!

Nämn någon knäpp egenskap någon av dina ex hade. en la papper mellan skinkorna för och slippa fartränder i kallingarna...

Vilken är den värsta dejten du varit på. Med en kille från Jönköping som var pilot en asvarm sommardag. Jag svettades som ett as och sa att jag aldrig skulle våga flyga... Hmm det blev inget :P

Vad tycker du är attraktivt? Jockes underarmar, ben, rumpor och fina ögon!

Vem är du avundsjuk på? Varför? Ingen direkt men ibland avundas jag mina vänner som träffat den rätte och gift sig och så :)

Vad drömde du att bli när du var liten? Sportkommentator, journalist och lärare

Vem är snyggast i hela världen? Oj finns många som ser bra ut.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Benen tror jag ;)

Vilken serie kollar du på? Prison Break fast inte längre..

Varför är himlen blå? För att det skulle se konstigt ut om den var gul, och för att solen är gul och himlen blå, alltså gul och blå precis som sveriges flagga!

Vilken har varit din bästa kväll hitills? Kvällen då jag träffade Jocke på den där efterfesten! :)

Vad är den dyraste sak du haft sönder? mammas bil när jag krockade.. eller rättare sagt körde fast i Icagaraget..

Favoritlåt just nu? Johnossi - Whats the point tror jag hehehe

Hur skulle du vilja bli beskriven av andra? Inteligent (kan för fan inte ens stava till det hahaha), smart, rolig och charmig


Kommentarer
Postat av: ardiana

vad roligt med frågestund gumman.



Fick man veta lite mer om dig fast vissa saker visste man redan som tex att du är rolig smart söt, vacker, ödmjuk stark kvinna, lyssnar på en ett, stort hjärta har du och du finns alltid där.



älskar dig tina puss

2010-02-10 @ 12:05:15
URL: http://ardiana.blogg.se/
Postat av: ardiana

jag hoppas det är okej att jag har länkat till din blogg från min??

2010-02-10 @ 12:06:18
URL: http://ardiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0