Helgen!

Jag har ju inte alls skrivit va jag gjort i helgen!
I fredags jobbade jag på Babar. Där var det rockband som spelade. Jocke och gänget döck upp så det var lite roligt. Efter jobbet skulle alla på efterfest inklusive Jocke. efter en stunds övertalan fick de med mig också. Hem till Chris... Nej jag var inte alls på humör och en massa folk jag inte kände... Åkte hem ch Jocke fick vara kvar. Tog cirka 20 minuter sen ville han också hem! Hahahaha...

I lördags trotsade vi snöovädret och åkte till Linköping med Jockes pappa och hans tjej Eva. Ikanohuset och Ikea. Jocke shoppade nya byxor, skor och ny jacka! Jag var endast med som smakråd :) På kvällen jobbade jag på Babar och diggade musik till den duktiga dj!

Igår for vi iväg med Patrik och Eva igen, fast denna gången till ÖB i Skänninge! Jocke köpte mig två böcker och lite choklad :) Och faktiskt har jag nästan all choklad kvar, har inte alls ätit upp allt!! På kvällen handlade vi på Ica och sen gjorde vi hemlagade hamburgare och satt och kollade på OS. Jocke är lagom sportintresserad så han kollar ju hellre på någon serie på datorn! Och sist men inte minst så dammsög han här igår innan vi började med maten!! Han är bara underbar!!

Kommentarer
Postat av: Niketesse

Ja du och dina karlar hihi......Så skönt utan dem kan jag lova, bara djuren som älskar en :)

Ska ut nu på promenad men hojta till när du vill följa med. Mina hundar är ju inte så glada i kylan precis.

2010-02-22 @ 12:11:58
URL: http://metrobloggen.se/Niketesse
Postat av: mm

Tragiskt att tillåts bli så lätt utnyttjad...

2010-02-23 @ 05:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0