Ensamt.

Nu var Jocke här och hämtade Rocky. De har typ varit här hela helgen bägge två och ikväll kommer jag få vara ensam. Känns skittomt allaredan fast vet att det är bra också. Man kan inte sitta i knät på varandra hela tiden för då tröttnar man ganska fort. Skönt att Jocke är sån med!

Var ute och gick en mil med Rocky förut. Han bara sov nu tills Jocke kom. Vi träffade en massa hundar på vägen och det var väldigt halt då. Borde nog köpa mig ett par halkskydd tror jag ;)

Nu blir det teven och OS. Skidskytte är ju hur kul som helst!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tittar faktiskt inte alls på OS!

2010-02-16 @ 22:30:12
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0