Alla hjärtans dag.

Ja idag är det kärlekens dag typ. Är det egentligen inte meningen att man ska uppskatta varandra varje dag och inte bara idag för köpmännen ska tjäna pengar? Hade jag varit olyckligt kär hade jag säkert suttit hemma nu och tyckt synd om mig själv hahahaha... Men nu, jag skiter i vilket! Vi ska till Jockes bror sen och laga mat med han och Chris. Jag har gjort en cheesecake! :P

Nu har jag diskat och tänkte hoppa in i duschen. Jocke ligger i sängen och kollar på någon serie :)

Kommentarer
Postat av: Emmah

Jo jag vet det är verkligen inte lätt, men jag försöker göra så gott det går, men har man såna patetiska idioter i släkten är det inte mycket att göra nåt åt.. Ah det är Eriks kusin och hans "sambo/flickvän".. Vet inte om man kan kalla henne för det då de inte är såå trogna mot varann..

2010-02-14 @ 18:55:09
URL: http://ensagolik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0