Zlatan2

Varför är Zlatan en person/fotbollsspelare som man antingen hatar eller Älskar? Finns liksom inget mellanting. Jag tyckte en gång att Zlatan var en överskattad fotbollsspelare och jag avskydde honom. Mest var det för att han inte gjorde något mål i landslaget. Men han öste in mål i Inter. Konstigt? Nej, tänk dej vilka spelar som spelar runt omkring honom så förstår ni att han inte kan göra lika många mål i svenska landslaget som i Inter (numera Barca). Hans övergång från Inter till Barca var dyr, SVINDYR, enligt mig.... Men är man överskattad skulle man inte kosta så mycket.
Men jag tror det mesta beror på hans sätt att vara... Jag älskar Zlatan som den person han är som har svar på allt! Som när han svarade att flickvännen inte behövde någon födelsedagspresent för hon hade ju "fått Zlatan". Självförtroende lyser och han är inte rädd för att säga att han är bäst. Sånt gillar jag! Sen att jag inte tycker han är världens bästa fotbollsspelare är en annan sak, men han är inte överskattad! Tänk klacken mot Italien, sånt gör bara Zlatan.

Men snart får Zlatan se upp, Marcus Berg kommer bli numret större! Tar mig lite emot att lägga upp detta, AIK are som man är... Men en sak hade IFK som inte vi hade, Marcus Berg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0