Spontanryck!

Snart ska jag iväg på lite semester till Skåne. Hälsa på en gammal skolkamrat!!! Inte som mamma tror, träffa nån idiot till karl från internet!! :P
Ska bli skönt att komma hemifrån ett tag nu. Det är så tomt nu när Lillis och Snorkis är i himlen. Ett svårt beslut men jag har noga övervägt fördelar mot nackdelar med att ha dem kvar. De har det bra nu, i himelen. Inte ens vi människor har det så bra att vi kan bestämma oss när vi vill dit... Om jag hade haft dem kvar, kan jag inte åka och säsongsjobba, jag kan inte åka iväg och ett par dar utan att jag måste be någon vara kattvakt. Nej detta var ett BRA beslut sen får folk tycka va de vill...

Nej snart går tåget... Hörs senare, från Skåneland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0