Söta lilla knäppa Milli!

En dag var jag och Milli på Macedonken i Mjölby. Hon vägrar äta hamburgerbröd, därför tycker hon mer om Max där de har en hamburgare med sallad runt om. Milli beställde iallafall några friterade mozarrellasticks.. Jag tror det var det iallafall.. Jag fick smaka.. Jag visste faktiskt inte om jag skulle skratta eller gråta... Kunde inte bestämma mig om jag gillade dem eller om jag avskydde dem. Då räddade HON mig. Hon fick mig att välja! Genom att visa hur elastiska dessa sticksen var... Kolla bara...


Kommentarer
Postat av: Milli

Läskiga som fan va de där sticksen.. tur man inte äter på konserveringsmedel-fabriken McDonalds oftare... haha

2009-09-02 @ 22:36:59
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0