Roligt..

Jag som trodde det skulle bli roligt att jobba ikväll.. Jävla spelare.. Sjuka i huvet! Jag vill aldrig mer stå bakom ett Black Jack bord! Nu sitter jag här igen med mina extrema krav. Jag kan inte ha sånna höga krav på mig.. Jag får inse att jag hade ett reklampass ikväll.. Tänk vad folk vill spela med mig nästa gång jag jobbar på Babar eftersom de då vann idag.. hehehe.. Jaja.. Tur i KÄRLEK får man ha när man har otur i spel!

Försökte kalla på vakterna flera gånger under kvällen.. Nej ingen kom.. De står hellre utanför och dricker kaffe.. Blir galen.. jag ville bara gråta förut... Skärp dig liksom, gråta för att man Alltid går till jobbet och man gör inte mer än så gott man kan.. hehehehe..

Nej nu ska jag faktiskt sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0