Roliga saker.

Är när man tar upp gamla kontakter igen.
När jag bodde i Huskvarna så umgicks jag med en kille ett tag. När jag sedan träffade idioten så bröts den kontakten och vi har inte pratat så mycket sen dess.. Inatt låg vi och tjatade i telefon i nästan 3 timmar. Vi hade mycket och prata om som ni förstår. Det är alltid trevligt när gamla kompisar dyker upp igen!

Jag ska gå hem till mamma snart och hämta Ixi och gå en lång promenad. Min mensvärk är inte av denna värld just nu så den brukar gå över om jag går en sväng. Tror Emelie pratade om igår att hon ville komma hit och tvätta lite också... Min tvättstuga stor ju nästan alltid tom så den är öppen för mina kompisar! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0