Politik.

Satt och surfade lite igår när jag kom hem från Emelie. Surfade in på moderaternas hemsida. Där kunde jag bland annat läsa detta. Öka skydd och stöd till våldsutsatta kvinnor. Bra! Nu kanske alla partier tycker så, det ska jag ta reda på. Vet ni också att 2008 anmäldes det 28300 fall av misshandel mot kvinnor och 5450 våldtäkter. Det är alltså fler än 75 stycken kvinnor om dagen som blir misshandlade... Jag är då inte ensam iallafall.

Igår kväll åkte jag till Emelie. Hon och jag blev höga på socker så vi skrattade som vanligt väldigt mycket. Idag har jag jätteont i magmusklerna!! De som ser våra konversationer på facebook måste tro att vi är galna! Men kul har vi!

Jag funderar lite på om jag ska cykla bort och köpa färska frallor och göra en riktig toppenfruskost!

GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!!! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0