Onsdag..

Ja när man bara går hemma så är det otroligt förvirrande och komma ihåg/hålla reda på va det är för dag ibland :) Idag är det iallafall onsdag, igår känndes det som torsdag.. Konstigt det där...

Har hunnit med en hel del även att klockan bara är ett. Varit ute i nästan 3 timmar med Ixi, det var riktigt skönt! Men nu måste man plocka fram vantar och mössor känner jag. Jag blir irriterad när jag inte hittar min vita tunna tygmössa.. Den är urful men ascool!

Nu ska jag sätta mig och söka vartenda jävla jobb jag kan hitta som jag har en chans att kunna få. Alltså ganska meningslöst att söka jobb som injengör (kolla jag kan inte ens stava till det!) och bilmekaniker.. Men vad kan jag? Jo jag är bra på att säga vad jag tycker, på att prata, tänka, säga konstiga saker, skratta... Vad blir man då?

Hmmm varför klagar folk på att de som inte tjänar så mycket inte ska betala lika mycket i skatt som de som tjänar mycket mer.. Är det inte redan så? Tjänar man 10000 i månaden betalar man mindre i skatt än den som tjänar 20000? Eller vad har ni gått för mattekurs i skolan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0