Nattdröm

I natt vaknade jag av att jag var genomsvettig och hade mardröm. Vet att jag tänkte att jag måste skriva ner detta, men nu har jag ju självklart glömt bort var det var som var så hemskt med min dröm. Nästa gång ska jag ha ett papper vid sängen så jag kan skriva ner den på bums, kan ju vara bra.

Ensamhet är när man sitter ensam på Göteborgs centralstation med blickar från idioten. Folk rusar förbi omkring en och det enda man vill göra är att skrika HJÄLP! Men man förmår sig inte att göra detta eftersom man vet att han sitter någonstans och tittar på en.
Ensamhet är inte att vara singel. Ensamhet handlar om så mycket mer, till exempel att leva i en dålig relation där man stänger in sina känslor för man är rädd. Nu kan jag skrika ut mina känslor men jag vet ibland inte hur.

Snart ska jag knalla (cykla) iväg och jobba! Jippie!!! Ska bli så himla kul! Sen på lördag ska jag återigen tillbaka till stället där jag började min suveräna dealerkarriär! Tranås Stattshotell! Ska faktiskt bli kul, hoppas folket hittar tillbaka dit iochmed att jag gör det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0