Matchdag!

Jaha då var det matchdag igen och jag tror inte jag behöver beskriva dagens kläder eller lägga ut nån bild på hur jag ser ut...

Jag har iallafall Sverigematchtröja
Svarta jeansleggings från Vila
Trosor från Lindex
Behå från Linddahls
strumpor från mamma (självklart två olika motiv)
Hårband från barnavdelningen på Kapp Ahl

Ja så här ser det ut på de flesta modebloggar plus att de då sätter in en spegelbild på sig själva där man tydligt kan se hur dagens kläder ser ut. Tror jag med ska börja med det. Är ganska nöjd för jag läste i en tidning om att lila i olika nyanser är inne i höst. Vilken tur att jag köpte min lila skinnjacka för flera år sen och redan då tyckte den var snygg! Likadant med rutiga jeans, det hade jag på mig redan som tonåring. Snacka om att dessa modemedvetna bloggare ligger nåra år efter mig.. Så därför ska jag börja lägga ut vad jag har på mig så ni vet vad som blir mode om ett par år :)

Idag sänder jag en extra kram till min barnsdomsvän Lisa som fyller år!!! Många galna saker har man gjort. Kommer du ihåg caddien vi blev kära i som var caddie åt Mats Willander? Vi gjorde en efterlysning på de då så populära BOsidorna på Expressen och det roliga var att han svarade! Mer än så blev det aldrig! Kanske berodde det på att det var jag som svarade och att Lisa var den sötare av oss? Men roligt hade vi!

Kommentarer
Postat av: ardiana

jag behöver ju alla pass jag kan få. jobbar du inte längre på hemtjänst?

2009-09-10 @ 12:38:46
URL: http://missardushe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0