Mardrömmar

Jag har haft svårt att sova. Fick Theralendroppar som jag tagit innan som man sover på. Jo visst sover jag kanske bättre men jag får mardrömmar. Inatt drömde jag att jag träffade Idioten. I drömmen var jag jätterädd då jag såg honom men skulle visa mig stark för honom. Jag varken sprang eller bufflade på honom då han kom emot mig. Jag stod bara still och tittade han i ögonen. I drömmen tog han tag i mig, han hade ett sånt där strypkoppel som man använder som halsband på hundar. Han slog mig med det, skrek fula ord och jag låg på marken. Det värsta var att i drömmen fanns det suddiga människor runt omkring men de gjorde ingenting! Jag vaknade av att jag låg på sidan och kände en oerhörd smärta i ryggen.

Varför drömmer man sånt här? Här det för att de på kvinnofrid pratat om att jag måste tänka mig olika scenarium om jag skulle träffa honom igen? Är detta någon bearbetningsprocess för att förbereda kroppen att han snart kommer ut? Vad drömmer jag nästa gång i så fall? Att jag kastar mig i hans armar och vi återförenas? Vad är värst, att han skullel slå mig en gång till eller att jag skulle kasta mig i hans armar? Att jag skulle kasta mig i hans armar. Slå mig får han gärna göra, jag är van. Men nej kasta mig i hans armar skulle jag aldrig välja, aldrig någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0