Inatt..

..låg jag och funderade och funderade.. Jag hatar mig själv när jag ligger och tänker massor. Inatt tänkte jag på Cherrys årsfest. Vad hade hänt om jag stannat kvar den där kvällen? Hade alla redan då fått se hur elak han är? Hade han gjort katastrof? Hade alla vänt mig ryggen och tänkt, skyll dig själv, du gör ju inte som han säger! Jag hatar mig själv för att jag tillät mig bli så svag. Om jag någongång blir så svag igen ska jag be om en hand för att komma upp.

Jag har varit vaken sen kvart i sex. Ixi vaktar väldigt bra iallafall!

GRATTIS MARCUS PÅ DIN 30ÅRS DAG!
Din present kommer lite senare här på bloggen!!


Kommentarer
Postat av: Milli

Hade du stannat den där kvällen hade vi hållt om dej o bildat en mur, en mur mellan dej o idioten.

JAg hade inte låtit dej gå tillbaka dit dagen efter om jag hade fått veta hur det var.

Jag hade tvingat dej att följa med mej hem, hade ringt polisen. Hade gjort allt jag någonsin kunnat.

Du tänker vad som hade hänt. Jag ångrar att inget hände tidigare..

Jag älskar dej gumman o ångrar ofta att jag inte tvingade dej att stanna.

Man får inte titta åt andra hållet.

O jag lovar dej att jag aldrig ska titta bort mer!



Din vän för alltid Milli

2009-09-26 @ 19:59:46
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0