Hjälp!

Hur får man vissa att inse att något av det värsta som finns är när folk tror sig kunna så mycket om sport men inte gör det. De sitter och har ett favoritlag i hockey, är helt galna... Alltså ALLT kretsar kring detta och de hejar och ropar och gör fanklubbar på facebook. Jättekul, det behövs trogna supportrar, men gränsen går väl nånstans? Sen när man kommenterar saker och hackar ner på andra lag och bara för upp sitt eget lag till himmelriket då är gränsen nådd. Jag var exakt likadan när jag var 14 år och hejade på Brynäs. Hejar fortfarande på Brynäs men är ju inte mer förståndshandikappad än att jag fattar att de inte kommer ta något SMguld i år heller... Finns bättre lag. Men snälla, snälla Gud, Ge inte Hv guldet. Förlåt faster! Men jag klarar inte av det. Jag har blivit nåt av nån Hv71 hatar sen jag var ihop med idioten som tvingade mig stå i Hvklacken mot Brynäs med Hv tröja... När Brynäs sen gjorde mål hoppade jag mitt i HV klacken av glädje med min Hvtröja och kände hur jag hade ca 1000 ögon på mig. Plus att jag var en hura eftersom jag skämde ut han så jävla mycket!

Nej jag struntar faktiskt i vem som vinner SM guldet. Men hade det inte varit kul om Linköping vann?

Men folk som tror sig veta så mycket om idrott och sport som kommenterar Ungern - Sverige matchen med Zlatan och Zlatan och Zlatan. Nej, bara för man tittar på 10 fotbollsmatcher om året med sveriges landslag så har man inte stenkoll, det lyser egenom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0