Dikt...

Det svider till på min kind
tårarna bränner bakom mina ögon
Jag möter din blick
Svarta mörka ögon
De ser på mig med avsky

Tårarna bränner mot kinden
Än en gång känner jag smärtan
fast inte mot min kind
Denna gång knyter du din näve

Jag lägger mig i en boll
Håller för mina öron
Stänger ute allt
Väntar på att du ska bli snäll

Du går
Jag torkar mina våta kinder
Huvudet det värker
Känns som en explosion

Känner blodsmak i min mun
Spottar och svär
Färbannar mig över att
jag inte kan gå...


Hittade denna bland gammalt papper och skräp.. Ganska opassande dag att skriva nåt så sorgligt när jag faktiskt mår jättebra...

Kommentarer
Postat av: ardiana

wow den var riktigt bra. jag är så stolt över dig att du klarat dig ur allt det där...love you

2009-09-07 @ 22:27:17
URL: http://www.missardushe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0