Det kan vara...

...mindre än en månad kvar tills Idioten kommer ut... Jag vill inte tänka på det men nu ploppade det upp i huvet igen.

Jag vet inte vad jag hade gjort utan Emelie. Hon får mig och skratta som aldrig förr! En sak var iallafall bra med den idiotiska relationen jag hade med Idioten. Det var att jag fick chansen att lära känna henne. Efter allt som hänt, både hon och jag har haft det jobbigt, så känns det som jag funnit en vän för livet! Tack Emelie för att du finns!

Pratade med en gammal barndomsvän idag med. Lilla söta B! Vi som var nästan oskiljaktiga i tonåren! Var så roligt att prata med henne igen!

Idag har jag bakat bullar, eller frallor. Luktar jättegott nu!! Men nu måste jag ta tag i disken som tyvärr blir efter man styrt och ställt i köket... !


Kommentarer
Postat av: Milli

Jag vet inte vad jag hade gjort utan dej heller gumman!!

O jag vet att vi kommer vara vänner för livet!

Vill inte tänka mej en morgondag utan dej som vän!

Älskar dig vännen!!



Puss o kram!

2009-09-15 @ 05:00:22
URL: http://journeyforlife.blogg.se/
Postat av: ardiana

vad roligt att höra att du har det bra gumman. mitt hjärta värms när jag läser positiva inlägg på din blogg. hoppas vi syns snart. ang disken så har jag fullt här borta med hahaha

2009-09-15 @ 12:17:41
URL: http://www.missardushe.blogspot.com/
Postat av: Emmah

Han kommer inte efter dej! Han vågar inte det! Fortsätt vara stark tina!

2009-09-15 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0