Dessa män!

Har varit ute på en promenad med Ixi och Emelie. Vi konstaterade som vanligt att MÄN är inte födda att leva bland oss kvinnor, iallafall inte hos oss eftersom varken jag eller Emelie blir kloka på dem! Skulle det finnas ett uppslagsverk ute i bokhandeln där det stod vad saker han säger betyder så skulle jag iallafall stå först i kön. Kosta vad det kostavill typ! Jag tänker inte gå in mer på vad jag är bekymrad över men jag är ganska glad ändå!

Snart ska jag till mitt älskade Babar och jobba. De skulle köra någon 80tals kväll där, vilket kan vara gansa kul. Något band från Boxholm! Från Boxholm! Ja det kan inte bli värre än den där trubaduren som en gång spelade på Babar då jag jobbade som sjöng om kvinnor och alkohol. Undra om den trubaduren då var lika förvirrad som jag är just nu? Hahaha...

Måste äta också. Blir nog kyckling... eller pytt i panna! Eller köttbullar...

Måste lyssnas på idag! Empire Of The Sun - We are the people!

Dagens outfit har jag glömt bort! ;)
Strumpor från Adelövs maknad 10 för 100:- (jag har då inte 10 par på mig utan i vanlig ordning 2 helt olika från strumlådan)
Trosor Lindex 69:-
Trekvarts jeans från Lindex 299 :-
SportBehå från 1900 frösihjäl (alltså en gammal)
Linne från Gina Tricot
Tennis T.shirt från samma som ovan...

Ganska tråkigt va, och inte ens en bild får ni! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0