Dagens kommentar..

Från min älskade vän Milli... Sitter med tårar i ansiktet nu, bara så du vet...

Hade du stannat den där kvällen hade vi hållt om dej o bildat en mur, en mur mellan dej o idioten.
JAg hade inte låtit dej gå tillbaka dit dagen efter om jag hade fått veta hur det var.
Jag hade tvingat dej att följa med mej hem, hade ringt polisen. Hade gjort allt jag någonsin kunnat.
Du tänker vad som hade hänt. Jag ångrar att inget hände tidigare..
Jag älskar dej gumman o ångrar ofta att jag inte tvingade dej att stanna.
Man får inte titta åt andra hållet.
O jag lovar dej att jag aldrig ska titta bort mer!

Din vän för alltid Milli

Du ska inte ångra någonting, du har gjort mer än du nånsin kunnat. Utan dej hade jag aldrig varit där jag är idag.
Du är en riktig vän!

Kommentarer
Postat av: Milli

Jag sa härom dan att ja inte gråtit på väldigt länge.

Men här sitter jag nu med tårar i ögonen.

Du är en riktig vän o du betyder oerhört mycket för mig!

Tack för att du finns!

Puss

2009-10-02 @ 17:15:42
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0