Billig katt vid namn SKURKIS säljes...

Jaha... Då hände det som inte fick hända. Skurkis skulle hoppa ner från sin plats över kylskåpet och det med Bravur! Hon välte hela hyllan där min micro står så den åkte i golvet med ett ganska rejält BRACK! Micron är numera sönder, men vad fan gör det? Jag har klarat mig utan micro nästan mitt halva liv så... Men man måste vara positiv, Lillis satt inte där på golvet och blev mos, matte hade inte sin fot där och nu har jag en hylla jag kan använda till annat bröte.

Nu sitter jag och får en massa kort från festen i söndags, så snart, kommer det upp en del kort på Tinas dubbelhaka, massa god efterätt och annat gottit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0