Babar

Snart ska jag cykla iväg till Babar och jobba. Ska bli väldigt kul!! Slipper ju iallafall onyktra folk som ska tjata ihjäl en när man ska försöka jobba och koncentrera sig på att vara trevlig mot gärsterna. Det roligaste på hela kvällen var dock då kollegan Alex kom och lyfte upp mig så jag satt gränsle på han och vi hade kramkalas... Folk de tittade lite konstigt på oss.. Men det lyfte apselut (det heter inte längre absolut) min kväll även att det inte gick så bra... Det viktigaste var dock att jag fick lite skoj under kvällen... Men tjata inte med mig när jag jobbar.. Tack!!

Får nog uppdatera mer imorgon. Nu måste jag fixa iordning det sista...

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0