Ullared.

Idag har jag och mamma varit i Ullared. Jag är trött nu! Och jag minns varför jag sa förra gången jag var där att jag aldrig mer ville dit! Jävla kärringar det finns. Ändå var det tydligen inte mycket folk men folk blir som djur där inne! Men herregud, kundvagnsparkeringar! Nej jag tycker det borde vara som på Ikea, pilar så man går i en riktning så blir det inga brutala svordomar och folk som får tuppjuck! Vi drog iallafall två varv där inne och jag kom hem med en väckarklocka som jag är i stort behov av!
Nej jag tror inte jag vill åka till Ullared fler gånger...

Gick och la mej tidigt igår. somnade hyfsat, vaknade av ett sms.. och det var fan inte vilket sms som helst!!
Visst finns mirakel? Visst är det min tur nu att finna detta mirakel!

Imorgon ska jag fika med Alexandra! Var evigheter sedan! Ska bli så himla mysigt!!


Kommentarer
Postat av: Milli

Varför ska alla snygga karlar heta likadant??

Blir ju så svårt o hålla isär dom då!! ;)



Puss

2009-10-15 @ 01:09:59
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0