Trööök!

Ibland inser man hur olika folk blir behandlade på jobbet.... Vissa får ledigt, vissa får inte ledigt när de ens är sjuka!! Kan ju bero på olika helger också och hur många som vill och kan jobba och så vidare. Och jag menar inte att folk inte ska få vara ledig om de vill det, det är ju knappast deras fel att folk blir särbehandlade.
Jag har jobbat då:
- Jag haft öroninflammation, stod på Boheme i Tranås med vadd i öronen och var gråtfärdig när det gjorde som mest ont.
- Första gången idioten misshandlat mej och jag suttit i poilisförhör hela etermiddagen, gick jag och jobbade med bula i huvudet typ och rödgråtna ögon
- Magsjuka...
- Feber..
- Blåtira..
- Avklippt hår...
Jag listan kan göras hur lång som helst! Jag har jobbat i över 4 år och varit sjuk två pass. Två pass, ändå får jag inte ledigt när jag ber om det samma dag...
Fast nu kan man tänka så här också, de kanske hellre vill att jag jobbar än nån annan som gör dåliga resultat och låter hela företaget falla. Hahaha... Nej så är det nog! De vill att jag jobbar för de tycker jag är grym! En sjuk Tina är bättre än en frisk gammal Jokertjej :P

Idag är en av de dagarna då man får ha på sig valfri klädsel på jobbet. Det blir röda jeans! Men västen ska jag ha, och svart skjorta men ingen slips...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0