Tisdag.

Nu är det tisdag och jag tycker bara tiden flyger förbi, det är jättekonstigt.

Jag borde inte vara rädd. Det är inte jag som borde springa och gömma mig. Jag har inte gjort något fel. Jag har bara varit alldeles för snäll. Det är han som ska vara rädd, det är han som ska hålla sig undan. Det är definitivt han som borde vara rädd och inte visa sitt äkliga ansikte där jag befinner mig!

Nu har ju faktiskt den dagen kommit då han klivit ut ur fängelset och är en fri man. Den dagen jag bävat för. Nu känner jag ingenting. INGENTING. Igår grät jag fick panik. Idag är jag hyfsat lugn och inser vilken tur att jag inte fick reda på detta då jag var i Jönköping i helgen. Men varför har inte kriminalvården berättat för mig att han är ute?? Hur i helvete för det gå till? Jag fick ett papper för ett par månader sen då det stod att han tidigast kommer ut 2 oktober. Hur tolkar ni det? Hade varit bra att få veta att han varit så pass snäll och duktig att han fick minsta möjliga straff.. Ja de är ju så duktiga!!!

Nej jag är stark, har blivit stark och jag måste lära mig att tänka mindre och mindre på honom tills han försvinner som en jävla nål i en höstack! Han är inte värd mer än din pappas illaluktande fötter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0