Tisadag.

Började med möte på AF. Helt meningslöst! De bjöd inte ens på kaffe!

Sen tog jag och Emelie en fika på Tranan. Jag behövde kaffe! Tjötade och insåg när jag läste sportnyheterna att jag hade vunnit på Lången om jag fyllt i rätt på kupongen. Något bittert! Fast det var inte många kronor... Spelar ju sällan så det hade varit kull med en liten vinst när man väl spelar..

Sen var det hem till mamma som kör rullstolsrally i hela huset! Tycker hon är sååå söt! Hon kan liksom inte riktigt sitta still! Fick springa ner och tvätta och åka och handla åt henne. Posta brev också, det var det viktigaste!! Jag fick även leka sjuksyster (jo jag vet att ni killar som läser min blogg nu får en massa snuskiga tankar om mig i sjuksköterskeuniform!) och linda om mammas ben... Och nej killar , ni lär aldrig få se mig i nån sexig sjuksysteruniform :)

Ikväll har jag varit ute och gått med min barndomsvän Lisa! Mycket trevligt! Nu blir det soffan, men teven är avstängd. Finns inget som är värt att slänga ett öga på.. Kanske nån film föresten? Kanske ska utnyttja TV1000 kanalerna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0