Tankar..

Om jag sträkte ut min hand
så skulle du inte ta den.
Men gör det mig något?
Vill jag att du ska ta den?

Jag minns så tydligt den där kvällen.
Musiken strömmade ur högtalarna.
Jag hade ingen aning om vem du var.
Kände bara din hand.
Vad hande hänt om jag tagit din hand?
Istället stod vi och hoppade till musiken
skrattandes tillsammans med alla andra.

Jag minns så tydligt den där kvällen...
Jag bakom Black Jackbordet...
Ditt söta leende...

Min envishet...
Dina fötter i mitt knä..
Min hand på ditt ben.
Vårat skratt och våran tävlan om vem som egentligen är bäst på att åka skridskor...
Jag hävdar fortfarande att det är jag...

Du kommer aldrig ta min hand..
Men det gör mig inget.
Du är ett fint minne jag tar fram när jag är ledsen..

Kommentarer
Postat av: Milli

Ååhh.. gumman!! <3



En hand att hålla i när åskan går..

Sådana händer finns.. o någon kommer ta din..

Men minnen kan man glädjas åt länge :D

2009-10-28 @ 18:07:30
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0