Sömnen

Jo jag måste ringa till vårdcentralen idag. Detta kan inte fortsätta, jag kan inte sova! Jag har för mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu... Jag måste ju få sova! Klockan är sex på morgonen och jag vred mig i sängen runt runt... Men ger ju självklart upp till slut...

Kände mig deppig med, ville gråta typ. Loggade in på MSN och där var ju J. Han muntrade upp mig med tankar och ord. Han sa till mig att lyssna på Johnny Cash och inte Sonja Alden eller va det nu var för deppmusik jag lyssnade på. Johnny Cash är väl inte riktigt min musiksmak men jag blev glad.

Men nu lyssnar jag på Sonja igen... Lyssna på texten... Jag blir kär... KÄR KÄR KÄR!! Hon tar ju fan orden ur min mun tanten!!



Imorgon kanske jag får reda på när Idioten kommer ut, är det därför jag inte kan sova, tänker jag för mycket på det?
Jag ältar allt, hela mitt liv. Varför allt kunde gå så käpprätt åt helvete! För det har det ju nästan gjort. Varför just jag skulle träffa honom. Varför just jag skulle bli kär i fel person. Eller var jag kär? Jag måste ju ha kännt något, annars skulle jag ju inte ha stannat. Men det är så svårt för andra och förstå och jag kan inte ens förstå själv hur jag kunde...
I helgen träffade jag en som jobbar på Bingohallen i Jönköping. Jo vi var där också. Inte bara i Huskvarna... Hon undrade hur jag mådde och gav mig en varm kram. Hon berättade att hon aldrig kunde föreställa sig att han var en sån skitstövel. Hon tyckte vi verkade ha det hur bra som helst. Så lite man vet om andra egentligen. Det syns inte på utsidan, men skulle någon ha sett min insida hade alla sett hur galet något var.

Varför ältar jag?? Se framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0