Skvaller..

I den här lilla stan tycker folk det är så himla roligt att jäklas och skratta på andras bekostnad utan att de tänker va det kan innebära för den inblandade personen eller personerna! Jag hatar att han skrev de där orden.. De var tre som satt där, någon kunde väl för fasiken sagt att det var en korkad ide att skriva den där kommentaren! Eller så triggade de igång varandra, deras egna liv är så himla tråkiga och innehållslösa så de måste förstöra för andra. Jo det känns faktiskt så just nu. Hade jag fått göra på mitt eget sätt kanske det hade sett annorlunda ut. Jag ville göra på mitt sätt men nu är det försent! Tack för den, hämden kommer när ni minst anar det... ;)
Fast nu när jag tänker så kanske jag också hade kunnat vara den personen som suttit där och triggat igång mina kompisar. Man är ju sån, så fort något nytt händer, ska det skämtas och drivas. Man ska retas lite.

Nej inte tänka på det mer, det blir som det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0