Morgonkaffe!

Är uppe på grund av att min hyresvärds dotter springer omkring och kollar in lägenhet med en massa hantverkare.. Tyvärr var den första inte ens i närheten av att bli nomenerad till Heta hantverkares kval ens en gång :(

Dricker kaffe, mums!
Sitter även och funderar ut motiv till min nästa tatuering som ska sitta på underarmens insida av snusmumriken. Lägger in en bild här så vet ni vem jag menar. Men visst skulle det vara fint om tatueringen ska symbolisera äventyr och han sitter och typ spelar munspel på en sten?? På bilden spelar han ioförsig tvärflöjt... Är någon bra på att måla som kan måla upp denna på ett papper? Och som vanligt ska jag inte ha den i färg, möjligtvis det röda håret men inget annat. Om jag ska göra det röda håret ska även Lilla My på foten få lite färg på sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0