Mitt nya liv!

Ja det är dags nu. Att börja träna bort alla bilringar i midjan, få gäddhänget på armarna att bli fast aborreskinn och att få en haka, inte två. Jag ska alltid överdriva är det värsta, sen tröttnar jag efter 2 veckor och börjar frossa i mig godis och läsk och sånt igen. Men nu känner jag mig faktiskt motivierad! En sak i aget och jag ska inte ge mig dåligt samvete om jag skulle ta den där bullen eller om jag skulle röka den där ciggaretten. Ja för det måste jag sluta med också. Hur kul är det när typ alla ens kompisar bor högst upp och man knappt har kondis nog att gå upp för 56 trappsteg? Jag är nöjd med mig själv men man måste tänka lite på hälsan, träna kan jag göra för att jag ska slippa vara osmidig som en elefant!

Så ikväll ska jag träna, iallafall sätta mig på motionscykeln!

Kommentarer
Postat av: SIs

Kick ass syster och kom ihåg och göra roliga saker :)

2009-10-22 @ 09:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0