Jodå.

När jag loggar in här, så blir jag alltid glad när man får kommentarer från läsare man inte trodde man hade. Framför allt från kvinnor som skriver och säger att de varit med om samma sak. Vi är inte ensamma! Kram på alla er!!

Jo träningen igår gick ju bra! :P Cyklade 25 minuter, stod på den där trappmaskinen i 10 men insåg sen att jag kände muskler i rumpan jag inte trodde fanns... Jag slet tag i några hantlar och sen åkte jag hem. Jag fattar inte att jag inte kan vara lika envis när det gäller träning som andra saker.. Visst är det märkligt!

Syster, du får göra ett träningsschema till mig som jag måste följa... Annars kommer allt bara bli pannkaka!

Jag önskar bara att det kunde pipa i min telefon och vara ett sms från dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0