Helgen!

Jag har gjort en massa roliga saker i helgen. Bland annat har jag sprungit utanför Harrys mitt i natten och puttat igång en bil!! Andreas hade ju lovat att köra mig upp till kontoret!!

Jobbade iallafall min sista helg på Harrys. Vet inte riktigt om det är min sista helg, men på ett tag iallafall! Hade kramkalas! Kommer sakna ihjäl mig efter dem! Har ni aldrig varit på Harrys i Jönköping så borde ni definitivt besöka det stället eftersom de har den trevligaste personalen alla kategorier!!

Nu sitter jag och Emelie i min soffa med varsin laptopp i knät, ganska nördigt eller hur!!!?


Kommentarer
Postat av: Milli

Japp nördigt värre..

men å andra sidan är det ju bara idag :P

Det bor en nörd i oss alla :P

2009-10-04 @ 19:35:04
URL: http://journeyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0