Fjortisvarning!

Just nu är det faktiskt fjortisvarning på mig! Jag känner mig som en... Så jäkla töntigt... Känner mig som förr när jag var 13-14 och mamma körde runt med mig i bilen runt alla områden i stan för att jag skulle få en liten skymt av killen jag då var kär i... Tror ni vi nånsin såg han?? Nej bara hans tegelhus! Hahahaha... Nu ber jag ju inte mamma köra runt på mig men jag har typ samma känsla i kroppen och det känns faktiskt skitbra! Jag vet inte varför jag har den, men det finns nån som jag inte riktigt kan få ur mitt huvud. Det är den där jävla handen på rumpan för några månader sedans fel!!! Suck!!
Jag tänker faktiskt behålla den här känslan resten av mitt liv för den får mig att le, har inte haft den här känslan på flera år. Hade denna känslan med Daniel jag levde ihop med i början också. Det är fan gott!! Jag ska inte vända mig om och se bakåt. Nu är Idioten ute ur fängelset och jag kan ta ytterligare ett steg framåt. Fast jag blir nojjig och ser han överallt så fort jag ser en kille med röd keps... Men inte vända mig om, inte just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0